Estructura cooperativa: Les pàgines grogues a primària

L’àmbit d’intervenció A del programa de treball cooperatiu inclou totes les actuacions relacionades amb la cohesió de grup per aconseguir que, a poc a poc, els alumnes i les alumnes d’una classe prenguin consciència de grup, es converteixin cada vegada més en una petita comunitat d’aprenentatge, i d’aquesta manera, el «clima» o l’«ambient» de la classe sigui més saludable i propici per a l’aprenentatge.

Dins d'aquestes actuacions trobam la dinàmica de les pàgines grogues, aquesta dinàmica consisteix a confeccionar una mena de pàgines grogues de la classe, on cada estudiant posa un anunci sobre alguna cosa que pot ensenyar als seus companys, reforçant així la seva autoestima i fomentant el coneixement mutu.

Maria una mestra molt engrescada del CEIP Can Misses que ens ha preparat una presentació de com han fet servir la dinàmica a classe i ens ha fet una valoració molt positiva.


Molt bona feina!

Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

Algunes idees i una programació didàctica per a les oposicions

Els estàndards d'aprenentatge per avaluar

La papallona de n'Austin; avaluació, treball cooperatiu i excel·lència