La gestió de la convivència al CEIP Es Vedrà



Amb un claustre molt dialogant i el temps just vam arrancar la formació al CEIP Es Vedrà el 26 de gener. Vam treballar molt per treure uns bons objectius consensuats.





 Per a situar-nos dins de la formació vam preparar un petit mapa conceptual, on veure la demanda, la línia de treball i objectius i transferència esperada.



Així desprès de reflexionar sobre la nostra pràctica i allò que desitjam dins de les expectatives del centre vam arribar al següent mapa per iniciar la formació;






Així aquest "Hem d'avançar en" es convertiran en els nostres objectius de la formació;
  1. Trobar  un  espai/temps  de  diàleg per a conèixer-nos, proporcionar estratègies, treballar les    emocions, valors... 
  2.  Consensuar  normes  de fora d'aula i millora la implicació i predisposició de tota la comunitat educativa per a una resolució efectiva dels conflictes.
  3.  Incorporar  aquesta  línia de treball als documents de centre, donar a conèixer-los i posar-los en pràctica.

Aquests objectius els treballarem mitjançant les pràctiques restauratives, tenint en ment la transferència esperada.

Pàgina web recomanada de l'Institut de la convivència;


En aquest vídeo podem veure què són i com funcionen les pràctiques restauratives;





Finalment els participants van deixar unes paraules que reflecteixen allò que va succeir a la sessió.



Comentaris

  1. Gràcies, Ximo, pel teu treball de síntesi i per la teva dinamització. Això promet!

    ResponElimina

Publica un comentari a l'entrada

Entrades populars d'aquest blog

Algunes idees i una programació didàctica per a les oposicions

Els estàndards d'aprenentatge per avaluar

La papallona de n'Austin; avaluació, treball cooperatiu i excel·lència