Presentació per a la formació "Construint xarxes de treball en metodologies actives"



Benvinguts i benvingudes a aquest petit blog de Ximo.

Amb aquest nom tan exòtic per terres eivissenques no puc amagar que venc de fora, en concret d’un poble de Castelló, La Vall d’Uixó. Però després de més de 10 anys a Eivissa ja soc quasi un eivissenc més. D’aquesta terra d’acollida m’agraden especialment els seus paisatges per on disfrut fent esport, especialment amb la bici, corrent o nadant, si ho sumam tot obtenint un triatló, esport que he practicat en algun moment i al qual esper tornar aviat.

Vaig estudiar informàtica i després d’uns anys a l’empresa privada vaig decidir fer-me professor, així i tot, la programació segueix sent una de les coses que sempre m’agradaria tornar a fer i saber-ne més.

Actualment, faig funcions de cap d'estudis d'FP, però treballo molt estretament també a secundària on faig classes i formo part de l'equip impulsor.

Soc un gran apassionat del cinema, en tots els seus gèneres des de Pulp Fiction i Apocalipsis Now a clàssics com Kurosawa i Ford. També m’agrada molt la lectura, des de la ciència-ficció d'”Un Món Feliç” o 1984 a contemporanis com Houllebecq i Carrère, però sempre amb la sensació de llegir menys què m’agradaria. També com el cinema estic obert a tota classe de música, sobretot allò al voltant del rock i pop, però sempre pendent de les músiques del món i la música dels carrers, del hip hop al trap, fins i tot el reggaeton.

No puc oblidar tampoc la meva passió per viatjar, després de viure una llarga temporada a Irlanda vaig viatjar durant quasi un any per Asia, i vaig recórrer Laos, Cambodja i Tailàndia en bici… també ho vaig fer poc més tard per Europa de l’Est seguint el riu Danubi, experiències inoblidables que esper repetir prompte… Ah i aquest estiu he viatjat al Japó!

Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

Algunes idees i una programació didàctica per a les oposicions

Introduint el pla d'equip dins del treball Cooperatiu

Els estàndards d'aprenentatge per avaluar